Re: linka ihop /dev/rfcomm serial med dev/ttyUSB1?

Hej eva,

On 2008-02-18, eva sjuve wrote:

> ska kolla upp det. tack för tipset!
>
> -eva

Var vänlig och citera inte hela tråden varje gång Du svarar med en rad text!
Vi har alla fått alla mail som skickats tidigare och behöver inte få texten i
dem repeterad vareviga gång Du sänder ett svar.

För undantags skull lät jag hela rubbet stå kvar ovan för att Du ska se vad
mycket onödig ballast som hänger med om Du bara klickar "Reply" varje gång utan
att redigera Dina meddelanden.

Christer Oldhoff