Re: Problem med apt-cdrom och multiarchskiva

Är det överhuvudtaget tänkt att man ska kunna uppdatera från CD? Jag har
använt CD för enklast möjliga nyinstallation för att sedan koppla på
uppdateringar från nätet och därefter tagit bort CDn från /etc/sources.list
och slängt den -- har jag missat något?

Tore

--
Tore Ericsson, Tväråmark  http://www.tores.se