Re: Egna paket och beroenden

Hmm.. frågan var kanske lite felformulerad, jag menar givetvis den
kommersiella versionen (alla versioner har ju licens...)

> Varför?

Mest för att jag tycker det verkar snyggast, dessutom är jag osäker på
vad de olika licenserna säger om att länkas med varandra (GPL med
kommersiell).
Dessutom tycker jag det är ett bra sätt att lära sig hur paketsystemet
fungerar och det på betald arbetstid :)

Visst, jag skulle kunna gör paketat så att libqt-mt.so läggs någonstans
under /usr/local eller /usr/share/minqt3/lib men jag vill helst ersätta
libqt3c102-mt paketet.

/Sebastian