Re: cron.daily problem

Christoffer Sawicki skrev (2004-11-25, 11:13 +0100):

> Ta bort dessa två filer. Sen är frågan varför de finns där...

Jag får denna typ av fel ganska ofta, och det rör sig alltid om
manualsidor för program som jag installerat och sedan
avinstallerat. Uppenbarligen borde länkarna tas bort vid
avinstallationen, så det måste antingen vara en bug i dpkg, eller så
är väldigt många debian-paket felpaketerade.

--
Pelle Nilsson <pellenilsson@fastmail.fm>
Älvängsvägen 3