Re: Ett knippe frågor

Det är ju inte riktigt arexx, men paketet regna-rexx ger alla fall en
slags rexx. Troligen kan man skriva makron till massvis med
textredigerare. Om du tycker att TextPad duger så borde å andra sidan de
flesta av textredigerarna som finns duga. Under rubriken Editors kan man
hitta tretton tusen miljarder färdigpaketerade alternativ.

--
Vincent Lönngren <vincent.lonngren.759@student.lu.se>