Re: Nvidiadrivar

Jag tänkte passa på att fråga en sak om XF86Config-4 när vi ändåså är igång. I dagsläget har jag tre fönster och de ligger på F1-F3 knapparna.

Kan man arrangera så att om man t.ex. trycker på alt-F4 kommer inloggning upp, typ gdm-inloggningen. Tänkte att andra användare då kan vara inloggade utan att jag behöver stänga F1-F3.

Någon som vet?

ZekeVarg wrote:
Enda problemet jag har haft var att jag fick lägga till en rad med:
Option "NvAGP" "0"
efter raden: Driver "nvidia"
för att inte systemet skulle låsa sig.