Re: Installera debian på en andra disk

Idén i detta fallet var inte att skapa en liknande installation på den
andra datorn utan att bara få i gång det som är nödvändigt för att kunna
köra just en ftp-install, och att också slippa använda varken disketter
eller cd-skivor. Kanske i detta fallet blir ännu mer omständigt men ville
ändå prova.

/Christopher