Re: Debian poster

> [...]
>
> swedish.tex:
> 	- Vill du veta mera? -> Vill du veta mer?
> 	- \url -> \boxurl
>
> layout.tex:
> 	- Pillat på måtten till ramarna runt texten. Blir bra på a0 och
> 	  a1 men inte på flyers. Prioriterar posters nu eftersom de får
> 	  en längre livslängd.
> 	- Lade till en / i slutet på colorboxarna i samma förg som
> 	  bakgrunden så att de får samma höjd. Fulhack, visst men inte
> 	  det första ;-)
>
> debian_poster_sv.tex
> 	- \boxurl mindre text. Det blev för långa rader annars.

Skulle man inte passa på att ha "#debian" (näst sista stycket) i
samma typsnitt.

> Alla filer går att hitta i http://rejas.se/debian/
>
> Kolla gärna och kommentera.
>
>   /Marcus

Hälsningar,
/Karl

Karl Hammar                    Aspö Data           karl@kalle.csb.ki.se
Lilla Aspö 2340               0173 140 57                       Nätverk
S-742 94 Östhammar            018 260 900            Datorer/Utrustning
Sweden                       010 270 26 67        Linux/Unix konsulting