[sandyman: Kernel problem (LILO)]

   Hejsan alla debianare!

   Jag har nu fått denna error ett flertal gånger den här
   veckan med mina kärnor när jag ska starta upp dom i LILO:

   LILO: Linux-2.4.19-pre9
   EBDA to big!

   Kärnorna har fungerat bra att boota ett tio tal gånger innan.
   Sen lägger dom bara av. Det har löst sig genom att köra make
   clean å bygga om kerneln. Men jag börjar bli less på det nu, och
   letar efter en förklaring / lösning till detta. Nån som har hört
   talas om det? Hjälp i #debian @ OPN samt sökning på Google å Debian
   mailing listor har inte förenklat saken. Kanske nån här som vart med
   om det eller vet nåt om det så kan ni ju svara!

   Tack på förhand!
   Happy Hacking!
   William Sandin <sandyman@hack.se>