Debian stånd @ Open Source Revolution

Jag skrev till de organisatörar av revolutionen och frågade om
vi skulle kunna ha en debian stånd där, ock de var ganska
entusiastiska. Jag antar att de som står där då komma att slippa
betala 950SKR avgift för att komma in. Min erfarenhet av
mässor är att det kan vara riktig jobbigt och kul.

vem vill hjälpa till?

För att det kan bli en jätteframgång skulle vi få ihop

- 2-3 debian-informerade personer
- 1-2 A0 tavlor (en med en kårta över gjorden med alla debian
  utvecklare antecknad, en med en beskrivning av debian, båda
  finns på tyska, tyvärr i tyskland)
- coola prylar
- cd skrivor
- flyers som folk kan läsa, samma text än på tavlan

de tavlor (eller poster) kan man skriva ut på de stora plotter,
och om jag letar lite så hitta jag säkerligen de latex styles som
man kan använda för detta.  om texter är klart så kan jag skapa
de postskript filar och skicka de vidare.

vem kan skriva ut tva sådana tavlor/poster och skicka de hit i
tid?

vem kan skriva texten? Jag tror jag kan översätta de tyska
texter, men någon skulle rätta resultatet i varje fall.

jag tvivlar lite grann att vi kommer att ha cd skrivor och coola
prylar, men det går också utan de.

Har vi nåntig kul att visa? det behövs kanske inte, men det
skulle vara bättre.

nu hoppas jag att jag står inte ensam där...