Re: Dålig fart på ftp.sunet.se

Johan Svedberg wrote:

> Jag vet att de haft vissa problem i samband med uppgradering till ny
> utrustning, men dessa borde vara borta nu.

Beror på vad du menar.  Ganska nyligen har en ny maskinpark
införskaffats, den håller fortfarande på att trimmas/testas/petas på,
och har aldrig varit i "verklig" drift.
  Menar du däremot senaste diskutbyggnaden (som är ganska länge sedan
nu) var den snudd på katastrof, något som vi fortfarande lider av (och
kommer göra tills den gamla utrustningen kan plockas ner).

Vänliga hälsningar,
	Emil