Re: Dålig fart på ftp.sunet.se

Fredrik Persson wrote:

> En (medgivet ganska dålig) gissning; RedHat 8.0 kom nyss ut och
> det kanske är väldigt många som laddar ner den?

Inte så dålig som du tycks tro.  Senaste veckan har medel-trafiken ut
varit (ca) 343.4Mb/s med ett max på 590.3 (30 min average).

Jag har inte kollat hur stor del som var redhat 8, en betydande del.
Mandrake släppte dessutom 9.0 ett par dagar innan redhat vilket lett
till viss ökning det med...

Vänliga hälsningar,
	Emil