Re: wlan-caf

On Wed, Oct 02, 2002 at 04:20:34PM +0200, Alex Polite wrote:
> Nine har nu börjat ta betalt för wlan-användandet. 30
> SEK/timme. Tjänsten funkar fint men kaffet och mackorna är inget vidare.

Jag har också hörde talas om för några månader sen att dom skulle
slå upp en access punkt på Nine. Men då hörde jag att dom funderade
på att köpa Defaultcity's eller Telia Homerun's tjänst. Stämmer det,
eller står deras AP's fristående? Å fikat är väl fint, men det kostar =)

--
Happy Hacking!
William Sandin <sandyman@hack.seen access punkt på Nine. Men då hörde