Postgresql från Source

Hej Alla, jag har ett problem att hitta postgresql 7.1.3 sourcen som debian paket. Jag tittade i potato
men där fanns bara version 6.5.4. Applikationen som jag ska köra emot postgresql stödjer inte 7.2 därför
behöver jag kompilera om 7.1.3 för woody och därför behöver jag source paketet.

Problemet är väl att version 7.1.x fanns i Testing(woody) och sen uppgraderades den till 7.2 som sedan
blev woody. Och någonstans där emellan försvann "paketet"

Blir glad om någon kan hjälpa mig finna dessa source debar.

/Jonas