Re: Nieprzerwane komunikaty na konsolach

W dniu 4 marca 2013 13:27 użytkownik Lech Pankowski <lpank@uwb.edu.pl> napisał:
> Witam.
> Mam awarię serwera (Debian 6.04). Na wszystkich konsolach tekstowych prawie
> nieustannie lecą komunikaty typu:
> Dropping: IN=eth1 OUT=MAC= ... SRC= ... DST=... LEN=..
> 'eth1' to jego wyjście. Po 'SRC' jest adres mojej sieci i zmieniające się
> numery komputerów z tej sieci.
> Po 'DST' jest albo adres mojej sieci z ostatnim członem '127', albo
> '255.255.255.255'.
> Odpięcie kabla sieciowego przerywa potok komunikatów.

Dropowanie na eth1 to pasuje bardziej do iptables niż do awarii pamięci.
Sprawdzałeś czy te pakiety faktycznie nie są wysyłane do tego serwera?
Jeśli są w kablu, to podane komunikaty mogą być prawidłowa reakcja
twojego firewalla na nieoczekiwany ruch sieciowy.

Pozdrawiam,
Marek