blad podczas instalacji debian 6.0.3

Witam,
dzisiaj chcialem sobie zainstalowac debian 6.0.3. Uruchomilem instalator i wszystko przebiegalo dobrze do momentu zidentyfikowania przez instalator urzadzen sieciowych.
W tym momencie komputer "zastygl w bezruchu" a zielona dioda na karcie sieciowej informujaca o polaczeniu przestala swiecic . Dodam, iz mam obiecnie debiana 5.0.6 i tego typu blad (niemozliowsc wykrycia karty sieciowej) zdarzyl mi sie po raz pierwszy.
Instalacji probowalem przy podlaczeniu kabla sieciowego do wbudowanej w plyte karty sieciowej jak i przy uzyciu oddzielnej karty sieciowej.
Prosze o jakies sugestie
Pozdrawiam
Pawel