Re: Błąd w nowych obrazach testinga

Witam,

Dnia wto, wrz 21, 2010 at 08:38:18 +0200, Karolina napisał:

> Chciałam zgłosić, że od 13 września zauważyłam, iż w nowych obrazach testinga czy to cd, dvd, netinstall widnieje błąd podczas instalacji. Więcej informacji tutaj -> http://forum.dug.net.pl/viewtopic.php?id=17591&p=1

W sumie moge potwierdzić. 2 dni temu instalowałem lennego przez pxe,
wysypywał się na instalacji base-system (nie mógł zainstalować
busy-boxa, z komunikatem mnie więcej jak u koleżanki). Jako, że miałem
słabowity dzień  (ach te firmowe imprezy ;)) nie dochodziłem już OCB,
tylko na drugiej konsoli zakończyłem instalację ręcznie.

Michał Prokopiuk
michal[@]sloneczko.net
http://www.sloneczko.net