Re: próba instalacji debiana kończy się błędem

Andrzej Kosmala pisze:
Za każdym razem instalator zatrzymuje się na 52% po wybraniu partycji /
zaznaczeniu jej do formatowania i poleceniu zapisania zmian. Jeśli po wybraniu i ustawieniu pierwszej
partycji próbuję definiować drugą natychmiast wyświetla okno z 52%
zaawansowania.
Po wybraniu jednej partycji i zaakceptowaniu gdy 1-sza konsola wyświetla 52%
na czwartej konsoli pojawia się:
Ja ostatnio też miałem ten sam problem z zainstalowaniem debiana z netinstallki i programowym RAID. Poradziłem sobie z instalacją w ten sposób, że zainstalowałem wszystko na 1 partycji raid1, bez drugiego lustra. Po wgraniu aktualizacji dołożyłem drugi dysk, założyłem kolejne partycje,utworzyłem kolejne raidy i dodałem brakującego mirorra do md0, z którego startuje system. Pozostaje jeszcze aktualizacja gruba by oba startowały. Trochę zabawy ale spróbuj.
Pozdrawiam.
$cibior.