Re: Sklep internetowy

Wojciech Ziniewicz napisał.
> W dniu 14 paĹşdziernika 2009 18:15 uĹźytkownik tower <towern@gmail.com> napisaĹ?:
> moge doradzic tylko oscommerce.
> pozdr.
Witam.
Moze jeszcze przyda sie cos z programow ksiegowych i dla malych firm.
Na Zimowisku Linuxowym TLUG-u w Pucku styczen-2009 mielismy 2
prezentacje
o tym. Nieco o nich i materialy.

      Linux. Rozwiązania dla małych firm część 1 - Programy Księgowe
      Cyryl Sochacki, wykład, 60 min.
      Temat poświęcony oprogramowaniu dla małych firm. Przeszkody i
korzyści z tego       płynące. Przegląd oprogramowania: - lefthand -
kraft - bambooinvoice - qfaktury -       KyMyMoney Porównania.
      http://linux.gda.pl/spotkania/sp_29/Rozwiazania_dla_firm_1.pdf
      nagranie audio.
http://linux.gda.pl/spotkania/sp_29/cyryl_sochacki1.ogg

      Linux. Rozwiązania dla małych firm część 2 - Przydatne programy w
każdej firmie
      Cyryl Sochacki, wykład, 60 min.
      Omówienie przydatnych programów w firmie. min. Vtiger CRM,
ZoneMinder ...
      http://linux.gda.pl/spotkania/sp_29/Rozwiazania_dla_firm_2.pdf
      nagranie audio.
http://linux.gda.pl/spotkania/sp_29/cyryl_sochacki2.ogg

Na moje filmy z tych i innych prezentacji, z tego Zimowiska niestety
trzeba
poczekac.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.