shutdown -r now

Witam

Mam następujący problem. Otóz instaluję na płycie Fujitsu-Siemens D1875 Debiana. Nie ma znaczenia czy Etch czy Lenny. I wszystko ladnie chodzi poza jedną rzeczą. Nie działa polecenie shutdown -r 0. tzn działa tak jakby w połowie. System się kładzie pojawia się nawet komunikat Restart Machine i koniec i tak stoi . Komputer chodzi (dyski wentylatory itp) Kombinowałem już chyba ze wszystkimi ustawieniami w Biosie odnośnie APM i ACPI. Zmieniałem konfigurację GRUB'a apci=force itp i koniec nie mam wiecej pomysłów. Próbowałem załadować modconfem modul apm ale instalacja zakonczyła się fiaskiem. Ma  ktoś może  pomysł gdzie szukać rozwiązania albo może pdosunie mi rozwiązanie ;-) Strony Fujitsu przejrzane dokladnie, Bios zaktualizowany.

Proszę o pomoc bo do tego kompa nie bede miał dostepu za często a zdalny restrat to wygodna sprawa.

Z góry dziekuję

Piotr Król