linux-in-pl@yahoogroups.com
"Dyskusje dotyczace LUGow i nie tylko..." <plug@lists.linux.org.pl>
tlug@linux.gda.pl
ug-plosug@opensolaris.org
Polish Java User Group <polish-java-user-group@googlegroups.com>
jug-trojmiasto@googlegroups.com
"Komitet Kulturalny Uniwersytetu Gdanskiego" <kk@ug.gda.pl>

Witam.
Kilka dni temu otrzymalem nastepujaca wiadomosc. Oto jej fragment.

Re: [linux] Pingwinaria-2009.
Nadawca:
Krzysztof Wnuk <kwnuk@sns.pl>
Data:
Thu, 12 Feb 2009 22:06:48 +0100
Adresat:
Linux <linux@lists.cifrid.net>
Kopia:
kzubik@netglob.com.pl

Nie liczyłbym na możliwość spędzenia nocy na dworcu Łódź Fabryczna. Poczekalnia jest zamykana ok. 24 i otwierana koło 4 (przerwa na sprzątanie). Lepiej już iść na piwo ;P

A ile osób jedzie z Tobą?

> Coz cos trzeba wybrac. Do kolegow z Lodzi mam pytanie. Czy w
> poblizu Lodzi-Fabrycznej znalazl by sie jakis nocny lokal,
> gdzie mozna by poczkac?.

W tygodniu raczej nie znajdziecie lokalu otwartego do rana. Pozostają schroniska/hotele...

Kurcze, wybrałbym się, ale nie mam urlopu. Mógłbym pojechać tyko na weekend... Może ktoś z Łodzi też się wybierze na sobotę i (lub) niedzielę?

Pozdrawiam serdecznie

Krzysiek

*****************************

Bardzo prawdopodobnie rozwniez i Lodz-Kaliska bedzie zamknieta
na noc. Zeby uniknac czekania na mrozie i na ulicy
inaczej zaplanowalem wyjazd.

Proponowana przeze mnie podroz z Trojmiasta.

Wyjazd zmieniony. 11 marca. Sroda.

Gdansk-Glowny godz. 19 : 29 -- Warszawa-Wschodnia godz. 00 : 09
Pospieszny P53702 (rel. Gdynia-Glowna -- Zakopane.)

Warszawa-Wschodnia godz. 5 : 38 -- Lodz-Fabryczna godz. 7 : 21
Pospieszny P22501 (rel. Warszawa-Wschodnia -- Lodz-Fabryczna.)

Witryna pod http://www.rozklady.com.pl podaje autobus
Lodz godz. 7 : 30 -- Spala godz. 9 : 05.
(rel. Lodz -- Nowe Miasto nad Pilica.)
Kolejny autobus Lodz godz. 8 : 20 -- Spala godz. 9 : 30
(mnie znany z rozmowy tel. z dworcowa info.)
W Spale dojscie do osrodka ok. 1 km.

Powrot bez zmian. 15 marca. Niedziela.

Najblizszym mozliwym autobusem PKS do Lodzi-Fabrycznej.

Lodz-Fabryczna godz. 18 : 58 -- Warszawa-Centralna godz. 20 : 29
Pospieszny P33115 (rel. Lodz-Fabryczna -- Warszawa-Wschodnia.)

Warszawa-Centralna godz. 22 : 20 -- Gdansk-Glowny godz. 3 : 10
Pospieszny P 38202 (rel. Krakow-Plaszkow -- Kolobrzeg.)

Czy lepiej ok.  5 godz. przeczekac w Wa-wie Wschodniej
czy Centralnej. Wschodnia o tyle lepsza, ze tu
pociag rozpoczyna bieg i latwiej o wolne miejsca.
To czekanie mozna skrocic do niecalej godziny wyjazdzajac z
Gdanska nastepnym pociagiem. On jednak rozpoczyna bieg w
Kolobrzegu i one czesto spozniaja sie i opoznienie
do Warszawy jeszcze powiekszaja. Tu mozna by nie zalapac sie
na pociag do Lodzi i dlatego proponuje jak powyzej.

Jak zwykle pojade z wydrukowanym Pingwinkeiem starajac sie
zajac miejsce jak najblizej poczatku pociagu w kl. 2.
Kto ma ochote na taka podroz? Niedlugo ta wersje
podrozy umieszcze tez w witrynie Pingwinariowej
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243