Re: XEN

Aleksander Kurczyk napisał.
> Znalazłem na howtoforge instrukcję instalacji XEN. W instrukcji
> opisana jest instalacja XEN z binarek i ze źródeł. Później opisane
> jest jak utworzyć maszynę. Nie za bardzo rozumiem jak przebiega ten
> proces i jak dostać się do maszyny wirtualnej. Maszynę z gotowym
> systemem tworzy się jednym poleceniem. Z tego co zrozumiałem system
> jest pobierany z serwera lustrzanego. Czy na maszynie wirtualnej można
> zainstalować system z płyty??? Jak dostać się do maszyny wirtualnej
> (żeby zainstalować np. SSH)??? Są jakieś programy (oprócz HyperVM) do
> [...]
Witam.
Moze przydadza sie materialy z sierpniowego Linxboat-2008 w Lodzi.
1.) Wirtualne linuksowe serwery usług. Mateusza Smolinskiego.
    http://linuxboat.pl/prezentacje/wirtualne-linuksowe-serwery-uslug.pdf
2.) Mechanizm wirtualizacji Linux-VServer. Roberta Nowotniaka.

http://linuxboat.pl/prezentacje/mechanizm-wirtualizacji-linux-vserver.pdf
Z Jesienii Linuxowej-2008.
3.) Wirtualizacja - ale po co? Michala Sawicza Material
    dostepny w ksiazeczce jesiennej.
    http://jesien.linux.org.pl/2008/ksiunszka/jesienbook-2008.pdf
    od str. 15 do 26. Tu rowniez nieco o XEN.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243