Re: Obróbka dzwięku w debianie

tower napisał.
> Witajcie
> Rozgladam się za narzędziem - nazwijmy to `online-owy korektor dzwięku`.
> Wkładam dodatkową kartę dzwiękową do peceta, na zlacze line podaje
> sygnal, na wyjscie sluchawki/glosniki i potrzebuje odpowiednio
> odfiltrowac szumy i zakłocenia płynące w torze audio.
> Chciałbym przy tym nie ingerować w pierwszą karte dzwiękową, tzn. aby
> bezkolizyjnie z wyjscia pierwszej karty plynał sygnał np z radia
> internetowego albo xmmsa, a z drugiej sygnał o którym wspomniałem.
> Dobrze byłoby mieć mozliwosc nie tylko korekty ale i nagrania tego
> [...]
Witam.
Ubuntu Studio ma olbrzymia ilosc narzedzi.
Pulpit Gnome. Aplikacje ---> Dzwiek i obraz ---> Produkcja Audio --->
Dalej do wyboru.
Aconnectgui
Aeolus
Ardour GTK2
Audiacity Sound Editor
BEAST
Bitscope
Creox c
Freebirth
GNU Denemo
Gtick
HDSPConf
HDSPMixer
Hydrogen
Jackbeat
JackEQ
JACK Control
JACK Rack
JACK Timemachine
JAMin
Meterbridge
Mixxx
Muse
Patchange
PureData
QAMix
QSynth
Rejestrator dzwieku
Rosegarden
Seq24
SooperLooper
terminatorX
Virtual MIDI Keyboard
ZynAddSubFX Software Synthezer
Proponuje te nazwy powrzucac pod http://www.google.pl/linux i
o nich po kolei dowiedziec sie czegos wiecej.
O rejestratorze wielosciezkowym Muse pod http://muse.dyne.org
Pozatym proponuje zajrzec tez pod http://linux.muzyka.pl
Do budowy internetowego radzia o serwerze audio Icecast
pod http://www.icecast.org
Coz tyle moge zaproponowac.
Uzywam Ubuntu Studio. Mnie najbardziej interesuje z niego
Kino bedacy w dziale Produkcja Video. Dotad mnie nigdzie nie
udalo sie wygooglowac do Kino polskiej dokumentacji.
Chce go uzywac do montazu moich filmow ze spotkan linuxowych.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243