> Temat: [CLUG] Aeskulap
> Nadawca: tazdzioch <tazdzioch@gmail.com>
> Data: Sat, 31 Jan 2009 03:26:58 -0800 (PST)
> Adresat: Krakowska Grupa Użytkowników Linuksa <clug-pl@googlegroups.com>
>
> Witam!
>
> Jestem studentem medycyny. Gdybym umiał programować, zająłbym się tym
> programem.
>
> Czy ktoś z Was chce lub zna kogoś żeby pomóc ruszać dalej ten projekt?
>
> http://aeskulap.nongnu.org/participate.html
>
> np. eksport obrazów do jpeg byłby bardzo przydatny, opcja drukowania
> czy też odczytywanie płyt cd

> [...]
Witam.
Co do detali ja wiele nie pomoge, gdyz medycyna, to nie moja dziedzina.
Jednakze wiem, ze kilku lekarzy i studentow medycyny jest tez w
innych grupkach linuxowych i przekaze ta wiadomosc.
O tym programie pod http://aeskulap.nongnu.org
To przegladarka formatu DICOM na licencji GNU GPL zastepujaca
inne drogie przegladarki. Mozna w googlach linuxowych poszukac czegos wiecej.
One podaja wiele ciekawostek. O Aesculapie wiecej pod
http://www.google.pl/linux?hl=pl&q=Aeskulap&btnG=Szukaj&lr=lang_pl
O formacie DICOM (teraz dowiedzialem sie, ze taki tez istnieje) i jak
okazalo sie, ze i o innych narzedziach do jego obslugi i prawdopodobnie tez do
jego przetwarzania na inne formaty wiec to czego chciales pod
http://www.google.pl/linux?hl=pl&q=DICOM&btnG=Szukaj&lr=lang_pl
Dalej przegladajac linki pod http://www.mandrivalinux.eu/showthread.php?t=338068&page=2 cos o kompilacji Gimp-a, zeby on obslugiwal *.dicom Dalej na drugiej stronie
w googlach jeszcze ciekawszy link http://soft4linux.pl/?cat=18
o roznych linuxowych programach graficznych. Ten ostatni
ImageJ obsluguje m.in *.dicom  Coz moze go poprobowac.
Moze nim uda sie otworzyc w tym formacie i zapisac np. w *.jpg
Rok i dwa lata temu na Studenckich Festiwalach Informatykow
ciekawe wyklady o zwiazkach informatyki i medycyny
prowadzil Pawel Woloszyn. Moze by z nim sie skontaktowac.
Ja niestety nie mam jego adresu e-mail.
Gdy z innych grupek linuxowych otrzymam jakies ciekawe wiadomosci
podam je tu do CLUG-u. Mamy kolejny ciekawy temat dotyczacy
m.in Linuxa.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243