Re: samba lub mv

===== Dnia: piątek, 12 stycznia 2007 18:02, Marcin Bieniaszewski pisze:
> hejka
>
> mam ustawiona sambe na serwerku z katalogami do wrzucania plikow i
> osobne katalogi do sciagania...
>
> chodzi o to czy mozliwe jest w jakis sposob dodawanie do wgrywanych
> plikow/katalogow do ich nazwy aktualnej daty ??
>
> czy raczej bedzie potrzebny jakis skrypt z wykorzystanie mv do zmiany
> nazwy katalogu/pliku z dolozeniem daty ??
>
> robil ktos z Was cos takiego ?

Ja. :) Robiłem za pomocą mv w skrypcie odpalanym w cronie co jakiś czas (jeśli
wystarczy datowanie dzienne -- jak w twoim przykładzie niżej --  to wystarczy
raz dzienne, jeśli chcesz mieć lepszą dokładność to odpowiednio częściej). No
a skrypt szuka plików, których nazwy nie pasują do
[0-9][0-9][0-9][0-9]-[0-9][0-9]-[0-9][0-9]-*
i zmienia im odpowiednio nazwy. I tyle.

Oczywiście niedoskonałe to, bo można wrzucić plik od razu o nazwie pasującej
do wzorca z datownikiem... Ale chyba na twoje potrzeby wystarczy...

pzdr,
jmb