xorg contra xfree... Nvidia problem

witam serdecznie grupowiczów!

ma mianowicie takowy problem ostatnio zaktualizowa?em sobie swój komputrer tj mia?em wczes'niej wersje testowa; debiana i poprostu chcia?em zaktualizowac pakiety jak to robie co jakis' czas ale tu zonk. Wszystko s'cia;gne;?o sie; pie;knie nie by?o problemów z zalez.nos'ciami; nie by? o z.adnego problemu do momentu startu xów. Posiadam u siebie karte graficzna; Gfc 6800 GT i do tej pory chodzi?a mi pieknie z sterownikiem 8178 ii ja;drem 2.6.16.2 sterownik trzeba potraktowac pacthem przed instalacja co tez. zrobi?em ale w momencie "startx" wyskakuje z.e nie moz.e znalez'c' modu?u speedo glx i nvidia uz.ywam teraz x'w ale wszystko chodzi na nv zam nie wiem dlaczego poniewaz. sterwonik nv jest dla starszego typu kart i nie chcia? chodzic wczes'niej. Nie jest problemem to dla mnie az. tak wielkim z.ebym nie mó?? spac' ale sam fakt z.e nie chodzi mnie denerwuje... sami rozumiecie ... W googlach szuka?em sobie ale wszystko co tam jest to instalacjha karty graficznej co nie koniecznie mnie interesuje w obecnym czasie. Krótko mówia;c nie ?aduja; sie; modu?y glx, speedo, nvidia i oczywiscie dostaje komunikat no screen found ; Wja;drze jest wkompilowana obs?uga nvidii i posiadam "spaczowane" sterowniki do swojej karty - ostatnim razem dzia?a?o bez problemowo. spotka? sie moz.e ktos z takim ustrojstwem albo moz.e z'le zadaje pytanka w googlach :)

pozdrawiam

--
Sarge Debian User: Wartan"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030