Re: sgml xml docbook - generowanie dokumentów

Hej!

On Fri, Mar 24, 2006 at 11:53:08AM +0100, Adam Byrtek wrote:

> Miałem podobny problem z docbook-tools. XML to nie SGML, a w pewnym
> sensie jego uproszczony "podzbiór", może stąd wynika problem. Spróbuj
> konwersji za pomocą narzędzia "xmlto", też dokonuje walidacji.

Albo xsltproc. Do tego polecam szablony XSLT Normana Walsha (tak, to wlasnie
ten Norman, czyli czlowiek od DocBooka). Znajdziesz je w paczce docbook-xsl.
Sa bardzo konfigurowalne, pozwalaja automatycznie generowac spis tresci,
robia jeden duzy HTML dla calego dokumentu albo jeden HTML dla kazdego
rozdzialu itp.

Pozdrawiam,

P.