Re: zmasowany atak poczta/www

Dnia piątek, 27 stycznia 2006 20:12, bieniu gras napisał:
> Witaj bieniu,
>
> W Twoim liście datowanym 27 stycznia 2006 (19:08:16) można przeczytać:
>
> a na poczte leci mi pelno z roznych ip
>
> A virus (Worm.SomeFool.AD) was found.
> Scanner detecting a virus: Clam Antivirus-clamd
> The mail originated from: <?@[200.93.29.221]>
>
> i innych wormow kurcze dzis amavis wycial z 1000 co sie dzieje tez
> macie taka jazde ???? od 2 dni ?
ogólnie od jakiegoś czasu (trudno określić) jest tzw. "sudden increase in
spam" jeśli o to chodzi.
Przykłądy :
1. wątek na liście debian-isp
2. moja skrzynka - co godzinę jedna wiadomość spamowa - od 5 grudnia mam 907
wiadomośći w folderze spam. kiedyś miesięcznie przychodziło max 100.

nie wiem czy coś sie dzieje ze spamerami, czy może spamasssasin wypuścił nową
wersję która ma lekkiego buga, ale u mnie statsy spamowe pokazują mniej
wiecej o 200-300% tego wiecej niż około 2-3 miechy temu.
ale to raczej poza wątkiem i lekki ot. nie wiem czy też to zaobserwowaliście.

--
Pozdrawiam,                     |Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz@gmail.com    |Wanna gmail?