tuner tv USB

Witam grupowiczow.

Nosze sie z zamiarem kupna tunera tv na USB zeby mozna go bylo podlaczyc do
kompa stacjonarnego i do laptopa. Moje pytanie brzmi: czy ktos przerabial
juz ten temat na debianie (sarge lub etch, kernel 2.6.8) i czy sa problemy z
jego instalacja oraz obsluga, nagrywaniem itp programow tv z takiego tunera
(mam zamiar kupic AverMedia TV USB 2.0) ?
Przegladalem informacje znalezione na googlach ale one dotycza tunerow
wewnetrznych.
Prosze o wskazowki, moze ktos ma juz sprawdzony taki tuner innej firmy.

Mark