Re: mysql 5.0 problem z uprawnieniami

On Tue, Jan 24, 2006 at 07:43:28PM +0100, bieniu gras wrote:
> Witaj lista!
> przejscie z mysql 4.1 do 5.0
Po pierwsze nie rozumie czemu w jednej kwestii otwierasz trzy watki.

> nie moge sprawdzac uprawnien userow
jak bys napisal co wykonujesz i jaki otrzymujesz komunikat to moze ktos
byl by w stanie zdiagnozowac twoj problem.

> i dostaje:
>
> zapytanie SQL:
>
> ALTER TABLE user ADD File_priv enum( 'N', 'Y' ) COLLATE utf8_general_ci NOT NULL ;
>
> MySQL zwrócił komunikat:
> #1060 - Duplicate column name 'File_priv'
>
> co pownienem zrobic ???
>
> mam usunac ta linie ze skryptu sql odnosnie File_priv ?????
>
> pomozcie

jesli napisane jest ze 'File_priv' istnieje to zobacz:

desc user;

moze ta kolumna ma juz taka specyfikacje, jesli tak to mozesz ta linijke
spokojnie usunac ze skryptu, jak nie to zamiast ADD daj CHANGE.

--
Marek Barczyk
mail: mbarczyk@post.pl | jid:thot@chrome.pl