Re: Firewall i Logi na konsolach

06-01-24, Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> napisał(a):

> jesli chciałeś po prostu pozbyć się tych logów to wystarczyło zmienić
> gadatliwość klogda.
> jeśli chciałeś przekierować logi na inny terminal to włąśnie to zrobiłeś
> i chyba działa :) a  jeśli działa to jest git .

Działa i jest git :-)

Kontynuując jeszcze ten wątek, logi mam na /dev/tty12, z linuxem łączę
się przez putty

Jest możliwość aby zalogować się na tą 12 i zobaczyć logi czy tylko
tail -f /var/log/syslog ?

Dostęp do netu mam przez ppp0. Firewalla ręcznie startuje ze skryptu,
często pojawia się tam odwołanie do ppp0, którego faktyczne jeszcze
nie ma i skrypt wyrzuca dużo błędów. Dopiero po połączeniu można
"bezpieczne" uruchomić skrypt, ale przez chwilkę linux jest beż
żadnego zabezpieczenia :)

Jest możliwość aby jakoś połączyć to wszystko, a najlepiej żeby przy
starcie sam odpalił sie skrypt łączący z netem i później ten firewall
(lub odwrotnie o ile tak mozna zrobić)

Jeżeli ktoś wie jak to najlepiej rozwiazac prosze o pradę