Re: Ograniczenie logowania na dane konto

witam :)

Dnia 19-01-2006, czw o godzinie 21:26 +0100, sm0q napisał(a):
> mam pytanie - jak ograniczyc logowanie usera , ktory ma dwa konta shellowe, tak aby z LANu mial dostep do obydwu, a z zewnatrz
> tylko do jednego z nich /bezposrednio/, na drugie moze sie ew. przelogowac.

sugeruje zainteresowac sie plikiem /etc/security/access.conf
oraz /etc/pam.d/sshd

w access.conf skonfigurujesz polityke dostepu a sshd wykorzystanie
modulu pam_access.so

ogolnie temat odnosnie sie do przejrzenia podrecznika konfiguracji
systemu pam :)

pozdrawiam
isdes

Zmyslowa czerwien... >>> http://link.interia.pl/f18f0