Re: Hp LaserJet 1020 : Debian Sarge , prawie dziala

Dnia wtorek, 17 stycznia 2006 21:26, Robert PaneQ! Pankowecki (rupert)
napisał:
> Dostałem drukarkę jak w Temacie i mam mały problem. Postępowałem w miarę
> zgodnie z instrukcjami :
>
> http://ubuntuforums.org/showpost.php?p=483421&postcount=4
>
> oraz :
>
> http://support.ideainformatica.com/hplj1020/
>
> Dodałem drukarkę w KDE. Klikam Test i nie drukuje...

Opowiem co ja zrobiłem i drukuje ;)

Wszedłem na stronę http://foo2zjs.rkkda.com/
a następnie postępowałem zgodnie z instrukcjami w rozdziale Download and
Install.

Wcześniej miałem zainstalowany pakiet foo2zjs, ale nie wiem czy to ma jakieś
znaczenie, bo problemu nie analizowałem.

Obawiam się, że paczki jako takiej w debianie nie znajdziemy do tej drukarki,
bo jej firmware jest w ściągniętym tgz'cie, a to mało "wolne" oprogramowanie.

Romek Kalukiewicz