Drukowanie dwustronne CUPS

Witajcie!

Właśnie zwalczyłem instalację drukarki HP LaserJet 1020 (co wcale nie było
takie łatwe jak sądziłem ;) ) i próbuje wygooglać jak możnaby drukować
dwustronnie na tej drukarce.

Generalnie używam KDE i CUPS, ale wszystko co znajduję w sieci to opcję CUPS'a
dwustronnego drukowania, ale moja drukara tego nie obsługuje.
W Windows jest to rozwiązane tak, że automatycznie mi drukuje połowę, pokazuje
okienko, żebym przełożył kartki tak, a tak z powrotem do tray'a, a potem po
wciśnięciu "Dalej" drukuje drugie strony.

Niestety nigdzie czegoś takiego nie mogę znaleźć w CUPS/KDE. Czy ktoś wie
a) czy to w ogóle jest wykonalne?
b) jeżeli tak, to jak to skonfigurować?

Romek Kalukiewicz