Re: zmiana karty graficznej i nie działający framebuffer

Dnia Tue, 10 Jan 2006 14:21:23 +0100
korze <23przemo@wp.pl> napisał:

> Spróbuj dopisać coś w rodzaju video=vesafb:mtrr
> W źródłach jądra jest katalog Documentation/fb/, plik vesafb.txt gdzie
> jest opisanych więcej opcji modułu vesafb. Bardzo możliwe, że video=791
> trzeba będzie zmienić na video=0x318
> Pozdrawiam

Jak najbardziej zajrzałem do dokumentacji, jak też użyłem googli. No i
właśnie podobnie problemy jakie znalazłem w sieci rozwiązywane są w
taki sposób jaki opisałeś. Podanie trybu pracy w hexach, czy też
Dopisanie jakiejkolwiek opcji startowej nie daje nic.

T.Rzepkowski
|   e-mail: flesh(at)nospheratu(dot)net   |
|   jabber: flesh_@chrome.pl              |