HAL z wątkiem pobocznym fglrx

Witajcie i pomóżcie!
Zainstalowałem na kompie przyjaciela Debiana Sarge i po zmianie jądra na
własne 2.6.8 pojawił się problem z HALem.
Oto co widać podczas startu systemu:

"Starting Hardware abstraction layer: 12:51:30.207 [W] hald.c:302: Your
kernel does not support capabilities; some features will not be available."

O jakim wsparciu zapomniałem? Przeszukałem dokumentację kernela, od
kilku dni przeszukuję też google, ale nie mogę znaleźć rozwiązania. Jak
znam życie rozwiązanie jest banalne, ALE...

...po zmianie jądra, co przyniosło mi wyłożenie hala; następnie
instalacji sterowników dla Radeona 9250 - nadzwyczaj często (nie zawsze)
przy próbie wylogowania, zatrzymania lub restartu system kompletnie staje.

Sprawdzałem syslog, kdm.log, XFree86.0.log i nic nie pokazują.
Miał ktoś podobne problemy z tą kartą?

Pozdrawiam!
Hubert

PS. Z góry przepraszam za wolne tempo moich ewentualnych odpowiedzi.
Powyższa maszyna znajduje się 30km od mego domu.

--
Hubert Lautenszleger <hubert@os.pl>            mobile: +48 889 130 255