Blueconnect i karta Option

Jestem ciekaw, czy ktoś z Was zna niezawodny sposób konfiguracji karty
Option Globetrotter Combo EDGE? Niestety poszukiwania na Google
niewiele dały, support Ery oczywiście twierdzi, że "Linux nie jest
jeszcze obsługiwany".

Na podstawie informacji z różnych źródeł (i po zdjęciu PINu) udało mi
się nawiązać połączenie: wymaga to najpierw nadania odpowiednich opcji
portowi za pomocą setserial, następnie odpalenia kilka razy po rząd
pppd z dziwnym skryptem CHAT (znalezionym w sieci i przerobionym "na
oko") - za którymś razem udaje się, ale nie jest to regułą.

Innymi słowy bardzo cierpi moje poczucie estetyki, o komforcie pracy
już nie wspominając - a więc chętnie poznam jakieś bardziej eleganckie
rozwiązanie... jeśli oczywiście istnieje. A może polecicie mi jakąś
inną kartę, z którą nie ma problemów?

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne