Re: php4-pear

On Thu, 10 Mar 2005 09:36:34 +0100, Tomasz T. Ciaszczyk
<ciacho@ciacho.pl> wrote:
> Witam,

> nie.. albo bym olal lenia, albo poslal do szkoly aby sie nauczyl
> czytac, bo na myslenie chyba za pozno ;-).

a ja bym sie na waszym miejscu zastanowil co piszecie bo problem nie
leży w czytaniu bo czytać umiem i jest BARDZO specyficzny dla debiana
aczoklwiek ja niestety po niemiecku ledwo kojarze bo tylko na takich
listach o tym piszą :(
Myślałem że już ktoś z tym walczył.
Rozwiązanie nie leży absolutnie po stronie kodu tylko lekkiego
udziwnienia w paczkach debiana.
Mianowićie od wersji testing w góre php4-pear nie leży w katalogu
/usr/share/pear tylko /usr/share/php w różnych plikach. Nie wiem po
prostu jak do tego podejść bo w php biegły nie jestem, a wiem że na
woodym nie ma tego problemu (mam bliźniaczą instalkę).
Czasami warto sie chwileczkę zastanowić i uspokoić bo problem może
wyglądać wręcz tępo, ale nie jestem ułomem żeby pisać "karta graficzna
mi nie działa, co mam robić ? " :)

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz