Coś zepsułem - Sarge zgubił urządzenia :-(((

Vi-tam

2 tygodnie temu postawiłem siostrze Sarge.
Chodziło wszystko pięknie, aż do dzisiaj, gdy wpadłem na pomysł
"powyrzucania nieużywanego i niepotrzebnego oprogramowania".
Tzn. robiłem to tak, że przeglądałem w dselect pakiety, i jeśli uznałem,
że nie używa lub nie potrzebny - odinstalowywałem.

No i się zapędziłem w kozi róg - po reboocie komp przestał widzieć
myszkę i kartę sieciową (i może inne rzeczółki - nie sprawdzałem, a te
dwie rzuciły mi się od razu w oczy).

Kicha wielka, bo brak sieci, to brak możliwości ponownego
doinstalowania.  Przejrzałem więc ponownie listę pakietów i jedyne, co
mi rzuciło się w oczy, że usunięcie tego mogło zaszkodzić to "discover".
Na swoim kompie wypaliłem więc na CD
discover1-data_1.2005.01.08_all.deb, discover_2.0.7-2_i386.deb i
libdiscover1_1.7.7_i386.deb, czyli discower wraz z pakietami zależnymi.
Zainstalowałem z płytki (instalacja bez problemu), ale G dało. Karty
sieciowej i myszki jak nie widziało, tak nie widzi (server gpm
uruchamiony normalnie, moduł karty załadowany).

W-g dmesg sieciówki jakby w ogóle nie było!

Próba ożywienia karty ifconfigiem kończy się tak:

eth0: ERROR while getting interface flags: Nie ma takiego urządzenia
SIOSIFADDR: Nie ma takiego urządzenia
eth0: ERROR while getting interface flags: Nie ma takiego urządzenia.

No i płetwy mi opadły, bo popsułem w minutę, a naprawić od paru godzin
nie potrafię.

Nie mam pojęcia co mogłem usunąć, że takie spustoszenie się porobiło...

Potrafi mi ktoś pomóc i podpowiedzieć, co znów muszę doinstalować?

Sarge jest w najnowszej wersji upgradeowany wczoraj.

pozdrawiam

--
~QLIVER~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Marcin Landowski~~~~~~~~