Re: Sterowniki ATI

Dnia piątek, 15 kwietnia 2005 16:24, Capadona napisał:

> Mam to samo i mecze sie z tym jzu z 2 dni :D
> niby chodza ale nie chca mi skompilowac modulu do kernela
> poodpaleniu deba musisz jeszcze "make" zrobic w
> lib/modules/fglrx/build_mod/2.6.x i powinien powstac pliczek fglrx.ko
> ktory musisz wstawic do modulow jaja i powinno chodzic jeszcze chyba DRM
> sie wywalalo z jaja
> kombinuj kombinuj dasz rade :]
po 'dpkg .....' powstaje katalog /lib/modules/fglrx,
wchodzisz do /lib/modules/fglrx/build_mod
i wydajesz komende 'sh ./make.sh',
nastepnie wychodzisz poziom wyzej i nastepnie
wpisujesz 'sh ./make_install.sh' /to instaluje modul w drzewie modulow jadra/
nastepnie 'fglrxconfig' /chyba tak to sie nazywa/ i that's it.
 czasami pojawiaja sie bledy podczas kompilacji, wiaza sie one z blednym
wykrywaniem nr wersji gcc, ale latwo to mozna poprawic.
milej zabawy
ireo