Re: Wine + sol.exe

apropo wine, przetestowałem ostatnio Cedega 4.2, Counter-Strike 1.6 - bez oporów śmignął i nie było bata żeby było inaczej, oczywiście emulacja emulacją: na Athlonie 1.2 GHz 380 RAM chodził bez zastrzeżeń na ustawianieach 800x600, niestety przy 1024x768 już się wadzał. Producenci zapewniają że na najnowszej Cededze chodzi Counter-Strike Source, Half-Life: 2, GTA: Vice City i jeszcze coś tam.....i to wszystko w: 7.20 MB. Jakby co mogę komuś wystawić deb-a :))))

To było tylko moje wyrażenie opinii n/t tej aplikacji :)

--
Batosz 'offtza' Gogel
mailto: owieca@tlen.pl