Re: eth0 wyjscie na WAN

On Tue, Dec 21, 2004 at 12:46:41PM +0000, Michał Witkowski wrote:
> Dnia poniedziałek, 20 grudnia 2004 23:04, Debian User napisał:
> Och a ty jesteś geniuszem. TO  że kogoś opierdzielisz nie świadczy o twojej
> wiedzy, można zjebać kogoś nie mając zielonego pojęcia o temacie.
Przepraszam, czy ja gdzieś twierdziłem, że to o czymś świadczy? Możesz
mi przypomnieć?

> Jeśli chciałbyś udowodnić że coś wiesz to mógłbyś odpowiedzieć, ewentualni
> podac linka do odpowiedzi. A tak wykazałeś że jesteś buraczkiem najwyższej
> klasy.
Spokojnie, może herbatki z rumiankiem? Jeszcze się zapowietrzysz...
Jeżeli pytanie byłoby postawione normalnie i ktoś by się przygotował do
pytania, to dostałby odpowiedź. A jak nie chce mu się poświęcić 5 min.
na zajrzenie w gógle, to co, mam robić za nauczyiela, automat do
grepowania dokumentacji i gógle jednocześnie? Sorry, ale on mi za to nie
płaci.
--
Michał