Re: Samba time out.

z kolei za innym razem :
"root@avalon:/home/serwer/d# >a
-su: a: Input/output error"

Poszukałem w necie ogólnie na ten temat się w ostatnich dniach dużo
pojawiło. Problem tkwi w smbmouncie. Otóż zamontowanie szeru z danym
gidem i uidem sprawia że serwer czasem głupieje ,a czasem jest
transfer albo wali i/o errorami. Dokładnie tak jest u mnie. Jeślibym
już rekompilował kernel to musze właśnie wywalić z niego CIFS
extensions całkowicie bo to właśnie CIFS odpowiada za sambową
synchronizację uidów i gidów ze stacjami roboczymi.
Problem jest ogólnie dosyć znany ale nie ma na niego ogólnego
lekarstwa. Oczywiście w sprawie serwerów jak zwykle pomogły listy
redhata :P
No cóż. Pozmieniam i poszukam aż zacznie działać. Nadal czekam na sugestie.
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com