Re: [debian-pl ;]

Dnia 15-12-2004 11:25,Piotrek Gaszczyński napisał:
> Witam
>
> Jestem to nowy ale myśle że moge coś zasugerować... Mianowicie czy nie
> lepiej by sie czytało liste gdyby do tematów wiadomości był dodawany
> przedrostek mowiący skąd ta wiadomość przyszła np. [debian-pl] - tak jak
> jest np. na Slackliscie. Moze nie jest to aż takie ważne ale jak
> subskrybuje kilka list i żadna nie dodaje tego przedrostka to czasami
> mozna sie pogubić skąd dana wiadomość przyszła... wiem wiem wystarczy
> spojrzec na adres ale chyba fajnie by bylo gdyby było to już zawarte w
> temacie... nie sądzicie że byłoby to jakieś udogodnienie?

Tematy byłyby mniej czytelne. A w kwestii pogubienia się co jest skąd -
sprawę załatwiają filtry, np u mnie Mozilla na podstawie adresu
automatycznie wrzuca wszystko z listy do oddzielnego folderu i po sprawie.

misiek
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***