Re: libstdc++-libc6.2-2.so.3: cannot open

On Mon, Dec 13, 2004 at 10:47:19PM +0100, Krzysztof L. wrote:
> Próbuje odpalić program eagle (freeware,  niestety nie opensource do
> projektowania płytek drukowanych), niestety po poprawnej instalacji
> (przynajmniej nie wyrzuca żadnych błędów), przy próbie odpalenia dostaje:
>
>  error while loading shared libraries: libstdc++-libc6.2-2.so.3: cannot open
> shared object file: No such file or directory

Jak na mój gust to dość dziwnie im się zlinkował ten program.

> Próbowałem obejść ten problem instalując wszystkie pakiety typu libstdc++6*,
> metoda prosta, aczkolwiek tym razem nie skuteczna. Szczerze powiedziawszy
> słabo się orientuje, kiedy jaka biblioteka jest potrzebna (ohh gdyby nie
> apt-get :).
>
> Używam SID`a.
> Jak to pokonać, gdzie szukać (tym razem google nie bardzo mi pomaga) ?
>
> Z góry dzięki za pomoc, mam nadzieję, że nie jest to pytanie w stylu: jak
> postawić ftp`a :)

Spróbuj tak:

ln -s /usr/lib/libstdc++.so.6 /usr/lib/libstdc++-libc6.2-2.so.3

pozdr,
fEnIo

--
      _      Bartosz Fenski | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska