k3b i multisesja?

Mam pytanie do użytkowników k3b. Co należy ustawić, aby można było
poprawnie dodawać kolejne sesje na CDRW? Z xcdroast wszystko działa
dobrze, a na k3b nowo dodana sesja powoduje, iż poprzednia "gubi" długie
nazwy plików - pozostają krótkie 8.3.

Uprzedzając pytanie - dlaczego chcę zmienić xcdroast na k3b, skoro
tamten działa - chodzi o to, że k3b po zaimportowaniu sesji pokazuje, co
już mam na płycie, xcdroast wymaga uprzedniego zamontowania płyty,
przejrzenia itp. Poza tym jest bardziej podobne do Nero Burning ROM, do
którego przywykłem.

Aha, Debian/unstable, czyli k3b raczej nowe.
misiek
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***