Re[5]: webalizer po polsku dokonczenie

Witaj bieniu,

W Twoim liście datowanym 9 grudnia 2004 (23:40:50) można przeczytać:

bg> Witaj Marek,

bg> W Twoim liście datowanym 9 grudnia 2004 (23:28:02) można przeczytać:

>>> LC_CTYPE="POSIX"
>>> LC_NUMERIC="POSIX"
>>> LC_TIME="POSIX"
>>> LC_COLLATE="POSIX"
>>> LC_MONETARY="POSIX"
>>> LC_MESSAGES="POSIX"
>>> LC_PAPER="POSIX"
>>> LC_NAME="POSIX"
>>> LC_ADDRESS="POSIX"
>>> LC_TELEPHONE="POSIX"
>>> LC_MEASUREMENT="POSIX"
>>> LC_IDENTIFICATION="POSIX"
>>> LC_ALL=

hejka chcialem tylko powiedziec ze wczoraj bylo pozno :D i juz spalem
zapomnialem o tym ze w domq mam proxy i mi nie odswiezyl wszystkiego
od razu ;] wedloog opisu jaki dal Marek powyzej webalizerek jest
pieknie po polsku z polskimi znakami i zero problemow ;]

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras