Re: xvidtune

On Thu, 2 Dec 2004 20:50:18 +0100, Piotrek Bińkowski
<piotrek@team.zero.net.pl> wrote:

> Jest. Wystarczy odpowiedni wpis "modeline" w sekcji "Monitor". A co
> dokladnie nalezy tam wpisac pokazuje 'show' w xvidtune wlasnie (po
> uprzednim przesunieciu czego trzeba - rzecz jasna).

> To tez jest mozliwe, tyle ze musialbys siegnac do instrukcji Twojego
> monitora.

oh.. mój monitor ma kilka lat.. :P ogólnie to potrzebny jest tylko do
sprawdzenia co jakiś czas czy wszystko ok. a niestety na nim napisane
jest TYLKO "Mitsumi" a to w dodatku 14". Po prostu jakbym znał hsync i
vsync to bym podał xf86 i by nie było całego problemu...  a xvidtune
mi właśnie opcją "show" pokazywał co trzeba ,nawe t sobie dodałem do
/etc/vga/libvga.conf żeby lepiej móc w quaka grać :P ale nie widziałem
po prostu tej opcji w xf86config - dziękuję. :)
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com