Re: Karta V35 (frame relay)

Mnie sie wydaje z eprzy obecnych cenach routerow bardziej sie oplaca
rozwiazanie sprzetowe najprostszy router alleda kosztuje okolo 1000 zl
czyli podobnie jak karta i ma jedna kolosalna zalete jak cos sie powiesi
to wystarczy wycignac wtyczke i wlozyc spowrotem a tego nie da sie zrobic
przy pomocy linuxa
Zakladam ze fr masz gdzies w firmie

Piotrek