Re: http i https na jednym IP serwera

On Mon, Oct 11, 2004 at 08:50:11AM +0200, robert wrote:
> No wlasnie w tym problem ze jak wejde na nia(https://www.domena2.pl) to
> laduje w https://www.domena1.pl
> wiem ze to dziwnei brzmi, probowealem SSLEngine  off w konfiguracji
> wirtualnego hosta
> dla www.domena2.pl ale ciagle laduje w www.domena1.pl.
> Chyab bede musial rozwalic to wszystko i zaczac od nowa bo chyba
> popelnielm gdzies blad.
> Sprobuje z druga kopia serwera na innym IP.

Zawsze tak będzie ze względu na specyfikę SSL-a. Normalnie możesz
uruchamiać jeden serwis HTTPS na jedno IP. Można co prawda robić tricki
z NameVirtualHost, ale certyfikatów już i tak nie da się zaserowować
różnych dla każdej wirtualki.

Pomysł z postawieniem serwisu SSL-owego na oddzielnym IP (jeśli takim
dysponujesz) jest najlepszy.

Wanted